Volledig scherm
Een wasdroger was de oorzaak van de brand. © Ginopress

Wasdroger vliegt 's nachts in brand in Terneuzen

TERNEUZEN - In een huis aan het Mozarthof in Terneuzen is vannacht rond 03.30 uur brand uitgebroken. Het vuur ontstond door een defecte wasdroger. Er raakte niemand gewond.

De brandweer rukte uit met twee tankautospuiten en een hoogwerker. De bewoners waren het huis tijdig ontvlucht en stonden al buiten toen de brandweer arriveerde. De wasdroger is uit het huis gehaald en op straat afgeblust.

Een persoon is door het ambulancepersoneel op letsel nagekeken, maar hoefde niet mee naar het ziekenhuis. De stichting Salvage is opgeroepen om de bewoners te helpen met de afhandeling van de schade.

Volledig scherm
De wasdroger wordt buiten afgeblust. © Ginopress