Volledig scherm
Concert at Sea 2018 © Ernst Jan Rozendaal

Provincie wil bezoekers Concert at Sea persoonlijk benaderen

BROUWERSDAM - De provincie grijpt het festival Concert at Sea, dat komend weekeinde plaatsvindt op de Brouwersdam, opnieuw aan om mensen te interesseren in Zeeland te komen wonen en werken. Dat gebeurt door micro targeting: een campagne die gericht is op persoonlijke interesses van bezoekers.

Vorig jaar vertoonde de provincie op de grote schermen van het festival promotiefilmpjes. Nu worden er opnieuw spotjes vertoond, dit keer met de oproep naar de site wenweekend.nl te gaan. Daar is een weekendje Zeeland te winnen voor wie een video laat maken over zijn toekomstige leven in Zeeland. Dat gebeurt automatisch op basis van persoonlijke interesses die mensen zelf eerder via internet hebben gedeeld. De bedoeling is dat de concertbezoekers, onder wie 50.000 niet-Zeeuwen, hun persoonlijke filmpje via sociale media weer massaal delen.

Zeeuwen mogen ook meedoen, maar de provincie mikt vooral op mensen van buiten de provincie die Concert at Sea en later dit jaar de Kustmarathon en Dam X bezoeken. Er zijn drie wenweekenden (voor Zeeuwen: verwenweekenden) te verdelen. 

PZC gebruikt je persoonsgegevens om deze reactie te kunnen plaatsen. Meer informatie vind je in ons privacy statement