Ritchie Peperkoorn (l) en René Laenen (r) van Beards4Life, bij de radartoren Verdronken Zwarte Polder in West-Zeeuws-Vlaanderen.
Volledig scherm
Ritchie Peperkoorn (l) en René Laenen (r) van Beards4Life, bij de radartoren Verdronken Zwarte Polder in West-Zeeuws-Vlaanderen. © Gianni Agosti

Bebaarde kilometervreters van Beards4Life slepen 15.000 euro binnen voor Hersenstichting

CADZAND-  Ruim 15.000 euro heeft Beards4Life vorige week opgehaald. Vijf bebaarde mannen renden langs de Nederlandse grens om geld op te halen voor de Hersenstichting.

  1. Krachtige mediacampagne toont echte lichamen van pas bevallen vrouwen

    Krachtige mediacam­pag­ne toont echte lichamen van pas bevallen vrouwen

    In de media en online zien we niet vaak realistische beelden van pas bevallen vrouwen, vindt het Australische menstruatieondergoedmerk Modibodi. Daarom lanceert het samen met stockbeeldenbedrijf Getty Images een campagne die het moederschap in al zijn facetten en echte lichamen van pas bevallen vrouwen wil tonen. Het merk nodigt ouders ook uit om op sociale media hun eigen foto’s te plaatsen met de hashtag #PostpartumUnfiltered.