Volledig scherm
Netflix-serie 'You' krijgt lovende kritieken. © Netflix

Toch een derde seizoen voor Netflix-reeks You

De populaire Netflix-reeks You, over een stalker die zijn obsessie met vrouwen onder controle probeert te krijgen, krijgt een derde seizoen. Daar bestond even twijfel over, gezien het einde van seizoen 2 suggereerde dat de reeks wel eens zou kunnen stoppen.

Het tweede seizoen van You staat nog maar pas online, of er wordt  dus al een vervolg aangekondigd.  De derde reeks van de thrillerserie moet in 2021 verschijnen en zal uit 10 afleveringen bestaan, zo laat Netflix alvast weten. Penn keert terug in de huid van Joe en ook Victoria Pedretti, die Love Quinn speelt, heeft een rol in het nieuwe seizoen. Welke castleden nog meer terugkeren of worden toegevoegd, wordt later bekendgemaakt.

Het tweede seizoen van You staat sinds tweede kerstdag vorig jaar op Netflix. De eerste twee reeksen werden gebaseerd op de boeken You en Hidden Bodies van Caroline Kepnes. De derde reeks van de thrillerserie moet in 2021 verschijnen. 

  1. BN’ers storten zich massaal op viral challenge van Dolly Parton
    Social media challenge

    BN’ers storten zich massaal op viral challenge van Dolly Parton

    Dolly Parton plaatste gisteren een viertal foto’s van zichzelf waarmee ze de wijze waarop mensen zich op elk sociale media-kanaal weer anders profileren op de hak neemt. ,,Get a woman who can do it all!’’, aldus de 74-jarige countryzangeres, die er vervolgens viral mee ging. Ellen DeGeneres en andere sterren volgden al snel haar voorbeeld. Ook bekend Nederland doet nu een duit in het zakje, wat leidt tot een bonte verzameling hilarische foto’s. Dit artikel wordt gedurende de dag vernieuwd.
  2. Na ‘Paltrow’s vaginageur’ nu ook ‘penisgeurkaars’ als  statement tegen loonkloof

    Na ‘Paltrow’s vaginageur’ nu ook ‘penisgeur­kaars’ als statement tegen loonkloof

    Vorige week bracht Gwyneth Paltrow’s lifestylemerk Goop een kaars op de markt die zou ruiken naar Gwyneth’s vagina. Taxi, een Canadees reclamebureau, kwam op de proppen met een variant die ruikt naar, jawel, penis. De kaars is qua uiterlijk identiek aan die van Gwyneth maar kost toch 33 procent meer. Daarmee wil het bedrijf de loonkloof aankaarten die er nog steeds tussen mannen en vrouwen bestaat.