PREMIUM
Er klopt geen bal van het sprookje dat Linda de Mol ons jarenlang voorhield
Angela Kijkt TVJournaliste Angela de Jong schrijft vijf keer per week een column over wat haar opvalt op tv.
Gratis onbeperkt toegang tot Showbytes? Dat kan!
Log in of maak een account aan en mis niks meer van de sterren.Lees Meer
-
PREMIUMAngela Kijkt TV
De rapen waren gaar in de slaapkamer toen Axe over de leugens van zijn partner begon
-
PREMIUMAngela Kijkt TV
Het reclameblok kon me bij Marcel & Gijs voor het eerst niet lang genoeg duren
De directie van SBS is erin geslaagd voor de zoveelste keer een verschrikkelijk programma te verzinnen: Marcel & Gijs. Voor het eerst kon het reclameblok haar niet lang genoeg duren, schrijft Angela de Jong. -
met video
Marcel en Gijs in hun nopjes met 611.000 kijkers, Derksen wordt ‘vaste kijker’
Johan Derksen heeft maandag ‘met een glimlach zitten kijken’ naar de eerste aflevering van de ‘pop-up show’ Marcel & Gijs op SBS 6. Dat liet de Vandaag inside-presentator maandagavond weten bij Shownieuws. Er keken 611.000 mensen naar de eerste aflevering van Van Roosmalen en Groenteman. En daar zijn de twee blij mee. -
PREMIUMMet video
‘Op Tinder staat dat ik aseksueel ben, maar soms beginnen ze alsnog aan me te friemelen’
Ze voelen geen seksuele aantrekkingskracht, doen niet (vaak) aan seks, maar hebben (soms) wel lustgevoelens. Aseksuelen stuiten op veel onbegrip, maar voelen zich wel bevrijd. ,,Alles kan en mag.” Wanneer ben je aseksueel? -
PREMIUMAngela Kijkt TV
Het is in- en intriest wat er met Albert Verlinde is gebeurd sinds zijn comeback
Journaliste Angela de Jong schrijft vijf keer per week een column over wat haar opvalt op tv.
-
lezersvraag
Mijn moeder (75) slikt al jaren elke dag vijftien pillen, zijn die echt allemaal nodig?
-
-
-
Vraag naar tweedehands dieselauto’s stijgt: dit is de reden
Gebruikte diesels zijn weer meer in trek, zo blijkt uit cijfers die het moederbedrijf van verkoopsites Autotrack en Gaspedaal vrijgeeft. De toenemende populariteit van tweedehands dieselauto’s hangt zeer waarschijnlijk samen met het groeiende prijsverschil tussen de benzine- en dieselprijzen. -
Super Mario-film op een na grootste animatiefilm ooit
The Super Mario Bros. Movie is twee maanden na de release nog altijd succesvol. De film over de mascotte van Nintendo heeft inmiddels wereldwijd 1,3 miljard dollar opgebracht. Daarmee is de film nu de op een na grootste animatiefilm aller tijden, meldt vakblad Variety.
1 reactie
Resterende karakters 500
Log in en reageermariet dekkers