Contact

Geen antwoord gevonden op uw vraag? Neem dan contact met ons op. We helpen u graag.

Wij helpen u graag verder op een ander moment van maandag tot en met vrijdag tussen 8:30 - 17:00 uur. Heeft u de veelgestelde vragen al bekeken?

Geef online of telefonisch uw bezorgmelding door
Voor meldingen of klachten over de bezorging van uw krant kunt u 24 uur per dag online bij ons terecht:

  • Klik op deze link indien u de krant niet op maandag tot en met vrijdag heeft ontvangen.
  • Klik op deze link indien u de krant niet op zaterdag heeft ontvangen.

Uw bezorgmelding wordt voor het eerstvolgende bezorgmoment doorgegeven aan distributie.

U kunt ook telefonisch contact opnemen met onze Bezorgservice via 088 - 0561 510. Onze computer met spraakherkenning helpt u als u uw postcode en de datum van uw niet bezorgde krant inspreekt.

Geef uw wijziging online door of stel telefonisch uw vraag aan ons

Voor het wijzigen of stopzetten van uw abonnement kunt u tijdens kantooruren contact opnemen met de Klantenservice via 088 – 013 9910.

Wilt u uw abonnement binnen 14 dagen na de eerste levering van uw (digitale) krant herroepen? U kunt de stopzetting via dit formulier aan ons doorgeven. Houdt u rekening met een aantal dagen verwerkingstijd.

Heeft u alleen een digitaal abonnement? Klik op deze link, hier kunt u uw digitale abonnement stopzetten/aanpassen.

Geef uw vraag en uw gegevens zo volledig mogelijk door, zodat wij u in één keer goed van dienst kunnen zijn. Uw e-mail wordt binnen circa 2-5 werkdagen beantwoord.