Bezorging van uw krant

> PZC, onderdeel van DPG Media, gaat over op een nieuw abonnementensysteem. U krijgt hierdoor een nieuw abonnementsnummer en uw betalingen worden door het DPG rekeningnummer geïncasseerd. Klik hier voor meer uitleg en de veelgestelde vragen.

 

> De acceptgiro verdwijnt per 1 maart. Betaalt u per acceptgiro? Stap over naar automatische incasso. Lees hier verder.

Bezorgtijden

PZC wordt op maandag tot en met vrijdag voor 07:00 uur bezorgd en op zaterdag voor 09:00 uur. 

Geen krant ontvangen?

Is uw krant niet bezorgd? Heeft u een verkeerde krant ontvangen, of mist u een bijlage? Onze excuses hiervoor. U kunt uw melding direct doorgeven, zodat we de bezorging van uw krant snel kunnen verbeteren.
 

Hebt u nog niet eerder ingelogd?

Koppel in één minuut uw abonnement aan uw account:
1. Log in of maak een account aan
2. Ga naar pzc.nl/koppelen. Koppel hier uw abonnement met uw abonnements- of relatienummer.*
3. U kunt uw melding doorgeven via uw account.

Bent u uw inloggegevens vergeten of heeft u een andere vraag over uw account, ga dan naar de veelgestelde vragen.

U kunt ook contact opnemen met onze bezorgservice via 088 – 0561 510. Onze computer met spraakherkenning helpt u binnen 5-10 minuten als u uw postcode en de datum van uw niet bezorgde krant inspreekt.

U heeft altijd direct toegang tot de digitale krant. De digitale krant staat van maandag tot en met zaterdag vanaf 06.00 uur 's ochtends voor u klaar.

 

Log in en geef uw melding direct door

Leveringsvoorwaarden Leveringsvoorwaarde Voorwaarde Klacht Klagen

Veelgestelde vragen

Op basis van uw postcode kunnen wij u precies vertellen welke editie van de PZC wij bij u kunnen bezorgen. Neem contact met ons op voor meer informatie.

PZC wordt op maandag tot en met vrijdag voor 07.00 uur bezorgd en op zaterdag voor 09.00 uur. 

Door een tekort aan bezorgers is het mogelijk dat uw krant wat later in de ochtend bezorgd wordt.

Onze excuses voor het ongemak. Uw bezorgmelding kunt u eenvoudig online doorgeven, ga hiervoor naar Bezorgservice. Uw melding zal direct worden doorgegeven aan onze afdeling Distributie, zodat we de bezorging van uw krant snel kunnen verbeteren.

Om uw bezorgklacht te kunnen doorgeven, dient u in te loggen. U kunt hier inloggen en gelijk uw bezorgklacht doorgeven.

 

Een correcte bezorging heeft onze hoogste prioriteit. Alle meldingen over problemen met bezorging worden doorgegeven aan onze afdeling Distributie. De bezorger van uw krant ziet deze klachten direct op zijn bezorglijst. De meeste problemen zijn dan ook de volgende dag weer verholpen. 

Alle schademeldingen en ongevallen worden door ons distributiebedrijf in behandeling genomen. Neem contact met ons op voor meer informatie.