Bezorging van uw krant

Bezorgtijden

PZC wordt op maandag tot en met vrijdag voor 07.00 uur bezorgd en op zaterdag voor 09.00 uur. Door een tekort aan bezorgers is het mogelijk dat uw krant wat later in de ochtend wordt bezorgd.

Heeft u vandaag geen krant ontvangen? 

Onze excuses hiervoor. U kunt uw melding direct doorgeven via het meldingsformulier, zodat we de bezorging van uw krant snel kunnen verbeteren.

Meldingsformulier maandag tot en met vrijdag

Meldingsformulier zaterdag  

Heeft u in de afgelopen week geen krant ontvangen?

Neem dan contact op met onze bezorgservice via 088 – 0561 510. Onze computer met spraakherkenning helpt u binnen 5-10 minuten als u uw postcode en de datum van uw niet bezorgde krant inspreekt. 

 

 

Leveringsvoorwaarden Leveringsvoorwaarde Voorwaarde Klacht Klagen

Veelgestelde vragen

Op basis van uw postcode kunnen wij u precies vertellen welke editie van de PZC wij bij u kunnen bezorgen. Neem contact met ons op voor meer informatie.

PZC wordt op maandag tot en met vrijdag voor 07.00 uur bezorgd en op zaterdag voor 09.00 uur. 

Door een tekort aan bezorgers is het mogelijk dat uw krant wat later in de ochtend bezorgd wordt.

Heeft u geen krant of een verkeerde krant ontvangen, of mist u een bijlage? Onze excuses voor het ongemak.

Uw bezorgmelding kunt u eenvoudig online doorgeven, ga hiervoor naar Bezorgservice. Uw melding zal direct worden doorgegeven aan onze afdeling Distributie, zodat we de bezorging van uw krant snel kunnen verbeteren.

Komt u er online niet uit en wilt u uw bezorgklacht telefonisch doorgeven? U kunt contact opnemen met onze bezorgservice. Onze computer met spraakherkenning helpt u binnen 5-10 minuten als u uw postcode en de datum van uw niet bezorgde krant inspreekt.

Als u geen of een verkeerde krant hebt ontvangen, wordt deze gecrediteerd op uw eerstvolgende factuur. 

U kunt uw krant alsnog digitaal lezen. Download hiervoor de digitale krant app op uw smartphone of tablet of ga direct naar digitale krant. Let op, abonnees met een Zaterdag-abonnement hebben helaas geen gratis toegang tot de digitale krant.

Op zaterdag ontvangt u bovendien binnen twee uur na uw melding een e-mail met een persoonlijke tegoedbon. Wanneer u de tegoedbon uitprint kunt u deze inwisselen voor de zaterdagkrant bij een van onze losse verkooppunten.

 

Een correcte bezorging heeft onze hoogste prioriteit. Alle meldingen over problemen met bezorging worden doorgegeven aan onze afdeling Distributie. De bezorger van uw krant ziet deze klachten direct op zijn bezorglijst. De meeste problemen zijn dan ook de volgende dag weer verholpen. Indien u de krant vaker niet ontvangt, doen wij een onderzoek naar de bezorgsituatie. Binnen 7 werkdagen controleren wij dan de meldingen op uw adres en ontvangt u van ons een e-mail met meer informatie.

Alle schademeldingen en ongevallen worden door ons distributiebedrijf in behandeling genomen. Neem contact met ons op voor meer informatie.