Heeft u geen krant of een verkeerde krant ontvangen, of mist u een bijlage? Onze excuses voor het ongemak.
Online doorgeven
Uw bezorgmelding kunt u eenvoudig online doorgeven, ga hiervoor naar Bezorgservice.
Uw melding zal direct worden doorgegeven aan de distributie-afdeling, zodat we de bezorging van uw krant snel kunnen verbeteren.
Telefonisch doorgeven
U kunt ook telefonisch contact opnemen met onze bezorgservice via 088 – 0561 510. Onze computer met spraakherkenning helpt u binnen 1 minuut als u uw postcode en de datum van uw niet bezorgde krant inspreekt.
U kunt uw krant alsnog digitaal lezen. Download hiervoor de app op uw smartphone of tablet of ga direct naar digitale krant. (Abonnees met een Zaterdag-abonnement hebben helaas geen gratis toegang tot de digitale krant.)
Op zaterdag ontvangt u bovendien binnen 30 minuten na uw melding een e-mail met een persoonlijke tegoedbon. Wanneer u de tegoedbon uitprint kunt u deze inwisselen voor de zaterdagkrant bij een van onze losse verkooppunten.
Heeft u nog vragen? Dan kunt u altijd even contact opnemen met onze Klantenservice. Wij helpen u graag verder.