Info over dagje Wellness sparen: De resorts die meedoen aan deze actie zijn in verband met de corona crisis gesloten. Zodoende staan er geen spaarzegels meer in de krant. Bewaar uw spaarkaart en de zegels. Zodra de resorts weer open mogen, zullen de zegels weer in de kranten verschijnen.

welkom regelen

Veelgestelde vragen

Het is mogelijk uw krant tijdelijk op een ander adres te ontvangen, binnen het verspreidingsgebied van uw krant. Hiervoor kunt u de vakantieservice gebruiken van uw krant.

Het coronavirus beïnvloedt ons dagelijks leven, dus ook het maken van de krant. Wij doen ons uiterste best om de krant op tijd op uw deurmat te krijgen. Het valt niet uit te sluiten dat bezorging door de coronacrisis niet meer mogelijk is. Wij hopen op uw begrip hiervoor.

Een goede en afgewogen nieuwsvoorziening is in deze tijd extra belangrijk. Online kunt u ons in alle omstandigheden blijven volgen. In ons liveblog verslaan we de laatste ontwikkelingen over het coronavirus, maar ook het andere nieuws.

Op uw computer, laptop, tablet of telefoon kunt u ook de papieren krant digitaal lezen. Hiervoor moet u wel ingelogd zijn. Instructies vindt u hieronder.

We hopen dat de PZC u helpt overzicht te houden in deze moeilijke tijd. Wij zullen er alles aan doen om dat mogelijk te maken.

Toegang tot alle online artikelen via de website:

Ga naar www.pzc.nl/inloggen en volg 24/7 het nieuws of lees de digitale krant.

Toegang tot alle online artikelen via de app:

Ga naar www.pzc.nl/app en download de app.

Vragen?

Wij helpen u graag verder via www.pzc.nl/service.

Uw abonnementsnummer (klantnummer) kunt u vinden bij elke afschrijving van het abonnementsgeld van uw bankrekening. Het nummer staat ook in de bevestiging van uw abonnement. Deze heeft u van ons ontvangen bij de start van uw abonnement.

Heeft u nog vragen? Neem dan contact op met onze Klantenservice. Wij helpen u graag verder.

Wilt u uw abonnement wijzigen of opzeggen, dan verzoeken wij u dit uiterlijk 1 maand voor het einde van de abonnements- of actieperiode aan ons door te geven. Uw abonnement wordt dan aan het einde van de abonnements- of actieperiode omgezet of stopgezet. 

U kunt tijdens kantooruren telefonisch contact op nemen met onze adviseurs via 088-0139669

Heeft u de afgelopen 14 dagen een abonnement afgesloten?
U kunt uw abonnement herroepen binnen 14 dagen na ontvangst van de eerste krant via het herroepingsformulier.

Klik hier voor alle mogelijkheden om uw wijziging door te geven.

Heeft u geen krant of een verkeerde krant ontvangen, of mist u een bijlage? Onze excuses voor het ongemak. Uw bezorgmelding kunt u eenvoudig online doorgeven, ga hiervoor naar Bezorgservice

Uw melding zal direct worden doorgegeven aan de distributie-afdeling, zodat we de bezorging van uw krant snel kunnen verbeteren.

U kunt uw krant alsnog digitaal lezen. Download hiervoor de app op uw smartphone of tablet of ga direct naar digitale krant. (Abonnees met een Zaterdag-abonnement hebben helaas geen gratis toegang tot de digitale krant.)

Op zaterdag ontvangt u bovendien binnen 30 minuten na uw melding een e-mail met een persoonlijke tegoedbon. Wanneer u de tegoedbon uitprint kunt u deze inwisselen voor de zaterdagkrant bij een van onze losse verkooppunten.

Heeft u nog vragen? Dan kunt u altijd even contact opnemen met onze Klantenservice. Wij helpen u graag verder.

U kunt op de volgende manier controleren of u een PZC-profiel heeft.

Ga naar pzc.nl en klik rechtsboven op het profiel icoon. Klik vervolgens op 'Wachtwoord vergeten?' . Vul uw e-mailadres in en klik op 'Nieuw wachtwoord aanvragen'. 

Krijgt u de melding ‘Er is geen profiel gevonden voor dit e-mailadres’, dan heeft u geen profiel met het opgegeven e-mailadres. Wanneer u wel een profiel heeft, krijgt u een e-mail waarmee uw uw wachtwoord kunt wijzigen, zodat u weer toegang krijgt tot uw profiel.

Heeft u nog vragen? Neem dan contact op met onze Klantenservice. Wij helpen u graag verder.

Ga naar pzc.nl en klik rechtsboven op het profiel icoon. Wanneer u nog niet ingelogd bent dient u dat eerst te doen en daarna klikt u nogmaals op het profiel-icoon. Klik vervolgens op het tabblad 'Abonnementen' en vervolgens op 'Abonnement koppelen'. Vul uw abonnementsnummer en postcode in. Let op: uw postcode vult u in zonder spatie tussen de cijfers en letters. Klik tenslotte op 'Koppel mijn abonnement'.

Het abonnementsnummer vindt u in de bevestiging van uw abonnement. Deze heeft u van ons ontvangen bij de start van uw abonnement. Uw abonnementsnummer (klantnummer) staat ook bij elke afschrijving van uw bankrekening.

Heeft u nog vragen? Neem dan contact op met onze Klantenservice. Wij helpen u graag verder.

Handig om te bekijken

Uitleg PZC Nieuwsapp

Uitleg digitale producten PZC