videostill uit de campagnevideo Roosendaal maakt het bereikbaar. Met dit soort gelikte beelden van de stad, maar vooral door verhalen van Roosendalers zélf, wil Citymarketing ervoor zorgen dat Roosendalers trots worden op hun woonplaats en dat ook gaan uitdragen.
Volledig scherm
videostill uit de campagnevideo Roosendaal maakt het bereikbaar. Met dit soort gelikte beelden van de stad, maar vooral door verhalen van Roosendalers zélf, wil Citymarketing ervoor zorgen dat Roosendalers trots worden op hun woonplaats en dat ook gaan uitdragen. © Koen Mol

Roosendaler speelt zelf de hoofdrol in nieuwe campagne: ‘Onze trots op de stad meer uitdragen’

ROOSENDAAL - Roosendaal is een échte stad, met een dorps karakter. Een plek waar iedereen elkaar kent én waar je je dromen waar kunt maken. Dat soort boodschappen komt het beste over als ze van de Roosendaler zelf komen, is de gedachte achter ‘Roosendaal maakt het bereikbaar’, de nieuwste campagne van Citymarketing. 

  1. PSV’er en Oranjeklant Jordan Teze even terug op het oude nest bij Alliance: ‘Hier is het voor mij begonnen’
    PREMIUM

    PSV’er en Oranje­klant Jordan Teze even terug op het oude nest bij Alliance: ‘Hier is het voor mij begonnen’

    ROOSENDAAL - Nee, lang heeft ie niet bij RSC Alliance gevoetbald en dat is vaak een goed teken. Voetbalclub PSV heeft in 2007 namelijk al snel in de gaten dat de dan 8-jarige Jordan Teze best wel eens een grote kan worden. Woensdag keerde de PSV-verdediger die met Jong Oranje naar het EK gaat na bijna 13 jaar terug naar de plek waar het ooit allemaal voor hem begon.
  1. Coronaregels? De ene houdt zich eraan, de ander niet meer
    Play

    Coronare­gels? De ene houdt zich eraan, de ander niet meer

  2. Zeeuwse scholieren blij met buitenles: 'Leuker dan binnen'
    Play

    Zeeuwse scholieren blij met buitenles: 'Leuker dan binnen'