Volledig scherm
McDonalds © Shutterstock

McDonald’s bouwt restaurant om tot eenmalige discotheek voor minderjarigen

Voor de eerste keer ooit verandert de McDonald’s in een discotheek. De keten organiseert een feest met bekende dj's en de bekende snack. Over de locatie wordt nog geheimzinnig gedaan.

Meerderjarigen komen niet binnen bij de club van McDonald’s. Speciaal voor 16- en 17-jarigen wordt een van de McDonald’s locaties in Nederland op vrijdagavond 7 juni omgetoverd tot een uitgaansgelegenheid. 

De precieze locatie en artiesten worden nog even geheim gehouden. Wel vertelt Eunice Koekkoek van McDonald's dat het om een locatie in Zwolle gaat. Daarnaast kan ze beloven dat de artiesten precies zijn wat de 16- en 17-jarigen ‘supercool’ vinden. Kaarten voor het feest zijn niet te koop, maar te winnen als je je aanmeldt via de McDonald's app. Er zijn 300 kaartjes beschikbaar. 

Eerder dit jaar werd ook voor het eerst door McDonald's een silent disco georganiseerd. Dit was in het filiaal in Tilburg: 

  1. HAK voert als eerste voedselfabrikant Nutri-Score in: ‘waar wachten we nog op?’

    HAK voert als eerste voedselfa­bri­kant Nu­tri-Sco­re in: ‘waar wachten we nog op?’

    Als eerste in Nederland voert groentefabrikant HAK het voedselkeuzelogo Nutri-Score in. Of het nu een pot appelmoes, doperwtjes, kersen of rode kool is, de etiketten van de HAK-producten worden vanaf 1 september voorzien van het nieuwe logo dat aan de hand van kleuren en lettercodes aangeeft hoe gezond drinken of eten is. Timo Hoogeboom, algemeen directeur van HAK, legt uit waarom zijn bedrijf het voortouw neemt.