Een medewerker van Action verzamelt bestellingen in de winkel tijdens de laatste lockdown. Tijdens deze periode ontdekte de discountformule dat klanten het ook op prijs stellen om online producten te kunnen bestellen.
Volledig scherm
Een medewerker van Action verzamelt bestellingen in de winkel tijdens de laatste lockdown. Tijdens deze periode ontdekte de discountformule dat klanten het ook op prijs stellen om online producten te kunnen bestellen. © ANP

Enorme groei onlineverkoop; zelfs Action begint webshop

Discountformule Action wilde vanwege de lage marges nooit een webshop openen, maar nu is de keten alsnog overstag. Een beperkt assortiment wordt online aangeboden en thuisbezorgd. ,,Maar de winkels blijven het belangrijkst.’’ 

0 reacties

  1. Krachtige mediacampagne toont echte lichamen van pas bevallen vrouwen

    Krachtige mediacam­pag­ne toont echte lichamen van pas bevallen vrouwen

    In de media en online zien we niet vaak realistische beelden van pas bevallen vrouwen, vindt het Australische menstruatieondergoedmerk Modibodi. Daarom lanceert het samen met stockbeeldenbedrijf Getty Images een campagne die het moederschap in al zijn facetten en echte lichamen van pas bevallen vrouwen wil tonen. Het merk nodigt ouders ook uit om op sociale media hun eigen foto’s te plaatsen met de hashtag #PostpartumUnfiltered.