Volledig scherm
De duizend euro werd mooi verdeeld onder twee goede doelen. © rv

Pop-upbar van OCMW levert 1.000 euro op voor goede doelen

De pop-upbar After Work van welzijnsvereniging Ruddersstove heeft 1.000 euro opgeleverd voor het goede doel.

De pop-upbar vond plaats op 14 december, op initiatief van de medewerkers van Ruddersstove. Ze kregen hiervoor de steun van hun collega’s van de technische dienst. Voor een kleine bijdrage mochten ze een avondje genieten van drank en versnaperingen. Bijna 150 aanwezigen kochten die avond een extra stempelkaart voor drankjes en een warme hap. Van de 1.000 euro gaat de helft naar Heidehuis vzw, dat palliatieve zorg en ondersteuning biedt aan terminaal zieke mensen. De andere helft schenkt het OCMW aan de Alzheimerliga Vlaanderen, dat personen met dementie, hun familie en mantelzorgers ondersteunt.

PZC gebruikt je persoonsgegevens om deze reactie te kunnen plaatsen. Meer informatie vind je in ons privacy statement