Jeroen van Glabbeek (links), topman van CM.com sloeg op 21 februari op de Amsterdamse Beurs op de gong om de eerste handelsdag van het bedrijf te markeren.
Volledig scherm
PREMIUM
Jeroen van Glabbeek (links), topman van CM.com sloeg op 21 februari op de Amsterdamse Beurs op de gong om de eerste handelsdag van het bedrijf te markeren. © Nathan Reinds/CM.com

CM.com groeit juist door corona-crisis, maar de beurskoers toch gehalveerd

BREDA - Banken die meer sms’jes versturen, supermarkten die het digitale verkeer opstuwen en de overheid die meer aan crisiscommunicatie doet. De digitale dienstverlening neemt wereldwijd rap toe tijdens de corona-crisis. Het Bredase bedrijf CM.com doet daardoor juist goede zaken nu. 

“We hadden als doelstelling om op langere termijn een groei van dertig procent te halen. Maar we verwachten nu in het eerste halfjaar van 2020 al een omzetgroei van boven de 30 procent”, zegt directeur Jeroen van Glabbeek van CM.com, dat  voor (internationale) bedrijven communicatie verzorgt via diensten als sms, Whatsapp en Apple Business Chat.