De wachtrijen op Schiphol.
Volledig scherm
De wachtrijen op Schiphol. © ANP

Liegende reizigers doen alsof ze handicap hebben om rijen Schiphol te ontwijken

Om de urenlange rijen op Schiphol te vermijden, verzinnen reizigers steeds vaker een handicap om vervolgens gebruik te maken van de speciale assistentieservice. Schiphol ziet dat het aantal assistentie-aanvragen sinds de meivakantie is gestegen met 35 procent, in vergelijking met mei 2019.

3 reacties

  • P. Corlemeijer

    1 maand geleden
    Neem dan ook even mijn handicap levenslang over?!
  • Patrick Woensel

    1 maand geleden
    Het is net golf! Ben je gezond krijg je een handicap toegewezen!
  • M.E. van Brandwijk

    1 maand geleden
    Schiphol moet zich schamen!! Of je nu vroeg komt of niet, zodra je bagage bij je hebt zal je moeten wachten tot de incheckbalie geopend is. En de tijd tussen inchecken en door de douane gaan is niet lang genoeg om je vliegtuig te kunnen halen. Zo mis je je vlucht, en als je daarom in het land van bestemming je hotel gaat annuleren ben je te laat, moet meer dan 24 uur van tevoren. Dankzij Schiphol krijg je zo een grote financiële strop.