Populaire vloggers bezoeken Goes, en hopelijk volgt nu hun achterban

VIDEOGOES - Goes ziet zichzelf graag als winkel- en modestad. Om mensen uit de rest van het land daarvan ook te overtuigen, mochten acht vloggers en bloggers dinsdag op uitnodiging van Stichting Goes Marketing de stad verkennen. In de hoop dat dat duizenden likes oplevert.

En die likes moeten natuurlijk resulteren in een bezoek van iemand die nog nooit in de stad kwam. Om het bereik zo groot mogelijk te maken werden acht populaire vloggers en bloggers uitgenodigd. Waaronder Daphne van Kerkhoff, die met ruim 120.000 volgers op Instagram tot de grotere ‘influencers’ behoort. In simpel Nederlands: met haar berichten kan ze mensen beïnvloeden. 

Dat is precies wat Goes Marketing wil. En volgens de stichting is het zelfs effectiever dan het plaatsen van een advertentie. Volgens Sophie de Regt, de Goese onderneemster die de groep rondleidde, krijgen twee van de vloggers betaald voor zo'n dagje Goes. Voor hen is het een fulltime baan.

De tocht door de stad leidde gisteren onder meer langs (kleding)winkels, de stadshaven en de restaurants Katoen, Hector en 32.

Nieuwsgierig naar de vlogs? Ze zijn hier te vinden:
Nonstop Nikki
Sarah Witpeerd
Rule of Fashion
Key by Kim
Eef Bogaerts
Country Chic
Kim Tarroe
Daphne van Kerkhoff

Volledig scherm
Op uitnodiging van de Stichting Goes Marketing bracht een groep bloggers en vloggers dinsdag een bezoek aan Goes. © Marcelle Davidse
PZC gebruikt je persoonsgegevens om deze reactie te kunnen plaatsen. Meer informatie vind je in ons privacy statement