Arnon Boone (zesde van links) met vriendenclub voor het vakantiehuis dat ze huren op Park Veerse Kreek in Wolphaartsdijk.
Volledig scherm
PREMIUM
Arnon Boone (zesde van links) met vriendenclub voor het vakantiehuis dat ze huren op Park Veerse Kreek in Wolphaartsdijk. © Johan van der Heijden

Heerlijk vakantievieren op een bouwplaats zonder faciliteiten bij de Veerse Kreek

WOLPHAARTSDIJK - ,,Is er straks al wel wat leven op het nieuwe park?” vroeg Arnon Boone toen hij een vakantiehuis boekte in maart. Roompot zou hem hebben gezegd dat eind juli de linkerhelft van Park Veerse Kreek klaar zou zijn. Nu zit Arnon (21) met acht vrienden in een groot huis op het park en lacht: ,,De linkerhelft van het park af? Alleen dit hoekje is net klaar, nog niet eens 20 van de 280 huizen.”

  1. 
Alleen je kinderen opvoeden: kinderpsychiater geeft tips
    PREMIUM

    Alleen je kinderen opvoeden: kinderpsy­chi­a­ter geeft tips

    Niemand start een gezin met het idee dat het zal uitdraaien op een scheiding. Ook Charlotte (31) had het niet makkelijk om het voltijdse moederschap los te laten. ,,Andere alleenstaande moeders zeiden dat het wel zou wennen, en ze hadden gelijk: ik heb mijn draai gevonden. Mao en Niloh zijn gelukkig, en met de kat erbij vormen wij een team van vier.” Ze legt uit hoe de regeling met haar partner verloopt, en ook kinderpsychiater Peter Adriaenssens geeft advies rond co-ouderschap.
  2. Jacqueline Baaijens doet mee aan de World Cleanup Day: ‘Ik stoor me mateloos aan zwerfvuil in de natuur’
    PREMIUM
    Video/poll

    Jacqueline Baaijens doet mee aan de World Cleanup Day: ‘Ik stoor me mateloos aan zwerfvuil in de natuur’

    Vandaag is het World Cleanup Day. In Zeeland gaan honderden vrijwilligers op pad om zwerfafval op te ruimen. Eén van hen is de milieubewuste Jacqueline Baaijens uit Goes die het jaar rond bij elke wandeling door de natuur een vuilniszak en dikwijls een afvalgrijper meeneemt. ,,Wietzakjes, wijnflessen, blikjes, mondkapjes en sigarettenpeuken, van alles kom je tegen.”
  3. Krachtige mediacampagne toont echte lichamen van pas bevallen vrouwen

    Krachtige mediacam­pag­ne toont echte lichamen van pas bevallen vrouwen

    In de media en online zien we niet vaak realistische beelden van pas bevallen vrouwen, vindt het Australische menstruatieondergoedmerk Modibodi. Daarom lanceert het samen met stockbeeldenbedrijf Getty Images een campagne die het moederschap in al zijn facetten en echte lichamen van pas bevallen vrouwen wil tonen. Het merk nodigt ouders ook uit om op sociale media hun eigen foto’s te plaatsen met de hashtag #PostpartumUnfiltered.