Volledig scherm
Beeld uit de nieuwe promotievideo.

Nieuwe VVV-campagne schuurt 'als zand in je onderbroek'

VideoVLISSINGEN - 'Niet iedereen houdt van Zeeland. Mooi.' VVV Zeeland heeft deze tegendraadse slogan gekozen voor haar nieuwe campagne, die mede is ontwikkeld met reclamebureau Superrebel en de provincie.

Het is een campagne die volgens de Superrebel 'schuurt, zoals zand schuurt in je onderbroek'. ,,Ook daar houdt niet iedereen van. Hetzelfde geldt voor wind. Of oesters. In de campagne komen alle aspecten van Zeeland naar voren. Alle contrasten die Zeeland zo bijzonder maken en die het zo’n eigen karakter geven.''

poll

Zeeland verkoopt zichzelf wel

  • Eens (66%)
  • Oneens (34%)
654 stemmen

Eerlijk, puur en nuchter, geen aangedikte verhalen. Zo presenteert de provincie zich in deze campagne, aldus Superrebel. ,,Niet iedereen houdt van Zeeland. Mooi. Want Zeeland is een land in zee. Daar moet je van houden. Of zelfs een beetje aan wennen.''

 Studio Bilder heeft onder meer vier promotiefilmpjes gemaakt rond de thema's  watersport, culinair, fietsen en kust. 

De campagne volgt kort op de complete vernieuwing van de website van de VVV Zeeland.