Bekijk het debat met Rinnooy Kan (twee video's)

dinsdag 16 juni 2009 | 22:10 | Laatst bijgewerkt op: vrijdag 11 december 2009 | 06:12

Tekstgrootte tekst verkleinentekst vergroten
Alexander Rinnooy Kan in de Zeeuwse Bibliotheek.

Alexander Rinnooy Kan in de Zeeuwse Bibliotheek.

MIDDELBURG - SER-voorzitter Rinnooy Kan ging dinsdagavond in de Zeeuwse Bibliotheek in Middelburg in discussie over zijn stellingen over Zeeland. Het debat werd live uitgezonden op deze website en is hieronder terug te zien.

Reacties
laatste eerstSorteer reacties
Ik had graag bij deze avond in Middelburg willen zijn, want ik vind de ideeën /stellingen over Zeeland van Rinnooy Kan uitdagend en prikkelend en had graag mijn bescheiden bijdrage hieraan willen leveren. Dit is mij en vele andere Zeeuws-Vlamingen fysiek niet mogelijk gemaakt.
Want juist op deze avond kunnen we vanaf 20.30 tot 0.400 uur morgenochtend niet door de tunnel. Zo is het voor de gewone man en vrouw uit Zeeuws-Vlaanderen weer eens overduidelijk gebleken dat er voor ons maar één betaalde doorgang is naar de rest van Zeeland en die in nota bene afgesloten juist op een avond als er zo'n gezicht bepalende bijeenkomst is voor de toekomst van Zeeland. Zolang dit onrecht niet opgeheven is, blijft dit een grote schandvlek op het Zeeuwse blazoen en in het bijzonder voor deze avond.

De provincie had vanavond ons een vrije doorgang door de tunnel moeten verlenen als een voorproefje voor een z.s.m. altijd tolvrije doorgang. Dan doet men daadwerkelijk aan fysieke integratie voor de totale Zeeuwse bevolking.

Cor Dijkhuizen Sluiskil
Cor Dijkhuizen - 16-06-2009 | 22:30

Reageren

blij blozend boos cool verrast droevig egaal gemeen huilend vertwijfeld knipoog lachen rollendeogen tongeruit wijdogig

Op de website van de PZC kunt u reageren op forums en artikelen. Zo weet de redactie wat er leeft. Sommige bijdragen worden ook gepubliceerd in de papieren krant. Reacties worden niet automatisch geplaatst.

De redactie behoudt zich het recht voor reacties te weigeren of in te korten. Over het al dan niet plaatsen van reacties wordt niet gecorrespondeerd. Het IP-adres van de afzender van een reactie wordt automatisch opgeslagen in het redactioneel systeem. Het kan worden afgestaan aan derden in het kader van een strafrechtelijk (voor)onderzoek wanneer een groot maatschappelijk belang in het geding is.

Insertstand