Stelling: Zeeuwse politici weten niet wat er leeft onder jongeren

zondag 15 maart 2009 | 13:20 | Laatst bijgewerkt op: donderdag 19 maart 2009 | 01:50

Tekstgrootte tekst verkleinentekst vergroten

MIDDELBURG - De PZC besteedt momenteel veel aandacht aan het thema ‘jeugd’. In de krant, op internet en op 18 maart met een debat. In de aanloop naar dat debat legden wij op straat stellingen voor aan jongeren. Hoe denken jongeren over de volgende stelling: 'Zeeuwse politici weten niet wat er leeft onder jongeren'? U ziet het in bijgaande video.

Het debat wordt gehouden bij Zeelandnet in Kamperland en begint om 14.00 uur. Aanmelden kan door een mail te sturen naar debat@pzc.nl

Het debat is woensdag van 14 tot 16 uur ook live te volgen via het internet. Dat kan via www.pzc.nl of via www.zeelandnet.nl/pzcdebat .

Zie ook www.pzc.nl/jeugddebat

Reacties
laatste eerstSorteer reacties

een vluchtige blik op de kop. niet de video bekeken en dan dit?

bij typen moet ik al erg opletten dat ik niet mijzelf voorbij typ.
en bij het lezen moet ik dus nog beter opletten dat ik lees wat er staat en dus niet lees wat ik dénk dat er staat.
een blunder.......
maar om het geheel compleet te maken: geen kerk en geen drank!
beide soms maar zéker niet bovenmatig!

excuses! niet voor de tekst. maar voor het slechte lezen.
Bart (Kl.) - 19-03-2009 | 01:50
mooie zinnen bart ik was in de veronderstelling dat het hier om POLITICI ging en niet om POLITIE.Nog een paar dagen meer naar de kerk gaan en nog meer drinken dat helpt!Hier in souburg vergeten de POLITICI dat er onderhoud aan een speeltuin nodig is en geld vrij gehouden dient te worden.Onderwijs oh shit ja we zoeken nog wel even plekkie nu al drie jaar .Veilige schoolroutes nooit van gehoord moeten wij daar voor zorgen dan???Nee als er herrie kastjes opgehangen worden hoor je ze wel of als ze de schoolgaande jeugd weer controleren dan zie je ze ook maar verder.
goeiemorgen - 18-03-2009 | 08:47
Wat ik me afvraag: is het nodig dat de politie weet wat er 'onder de jeugd' leeft?
Er kan van alles leven onder de vele groepen die er zijn. En de politie moet dan maar weten en er ook nog rekening mee houden dat er met een of andere groep 'iets' is?
Dat lijkt mij de omgekeerde wereld.
ALS, ja als, "de jeugd" zich nu eens gewoon zou gedragen en de algemene regels die al dan niet door normen en waarden zijn meegegeven zouden volgen? Dan hoeft de politie helemaal niet te komen. Dan hoeft de politie dus ook niet te weten wat er speelt 'onder de jeugd'.
Maar bovenstaande zal wel ouderwets zijn.
Er zou best eens begrip kunnen zijn voor de politie, of misschien zelfs respect?
Weten wat er leeft onder agenten?? Dat is natuurlijk ook overdreven!!!
Maar de politie doet gewoon zijn/haar werk. Als je in dat werk betrokken raakt heb je iets fouts/stouts gedaan. En daar zijn consequenties aan verbonden. SIMPEL!!!
Bart J (Kl.) - 17-03-2009 | 19:45
Dan was de Erasmusuniversiteit in Rotterdam toen ze in 1973 van start ging ook een lachertje.

RienS - 16-03-2009 | 16:33

Reageren

blij blozend boos cool verrast droevig egaal gemeen huilend vertwijfeld knipoog lachen rollendeogen tongeruit wijdogig

Op de website van de PZC kunt u reageren op forums en artikelen. Zo weet de redactie wat er leeft. Sommige bijdragen worden ook gepubliceerd in de papieren krant. Reacties worden niet automatisch geplaatst.

De redactie behoudt zich het recht voor reacties te weigeren of in te korten. Over het al dan niet plaatsen van reacties wordt niet gecorrespondeerd. Het IP-adres van de afzender van een reactie wordt automatisch opgeslagen in het redactioneel systeem. Het kan worden afgestaan aan derden in het kader van een strafrechtelijk (voor)onderzoek wanneer een groot maatschappelijk belang in het geding is.