Volledig scherm
© Frans Bosscha

Veel rook door brand in school Terneuzen (video)

TERNEUZEN - In de keuken van de school De Argo in Terneuzen heeft vrijdagavond brand gewoed. Vermoedelijk had een droger in de keuken vlam gevat. De brand veroorzaakte veel rook in de school.

De brandweer was even na 18.00 uur met meerdere voertuigen uitgerukt. Het doel was uitbreiding van het vuur te voorkomen. Brandweerlieden kwamen met een smeulende droger naar buiten.

Na een half uur kon het sein brandmeester worden gegeven. 

In de keuken van de school De Argo in Terneuzen heeft vrijdagavond brand gewoed. Vermoedelijk had een droger in de keuken vlam gevat. De brand veroorzaakte veel rook in de school. http://www.pzc.nl/1.6504412